Termeni și condiții
Ce trebuie să știți înainte de a trimite o comandă în magazinul nostru online?
Citiți atenționările speciale și un rezumat al celor mai importante puncte din termenii și condițiile noastre comerciale (puteți descărca oricând versiunea completă a termenilor și condițiilor de aici).
- Când alegeți ceva grozav de la noi și trimiteți comanda, vă vom trimite o confirmare a acesteia. Fiecare mai poate greși din când în când. De aceea, verificăm încă o dată stocul produselor din depozit, confirmăm prețul sau disponibilitatea produselor la producător.
-
În majoritatea imaginilor sunt prezentate animații 3D profesionale realizate pe calculator. Percepția nuanțelor de culoare poate fi distorsionată de ecranele telefoanelor mobile și ale calculatoarelor. Piesele de mobilier mai mari sunt fabricate cu o toleranță dimensională de ±1 cm, iar proporțiile elementelor individuale (de exemplu, distanța dintre cutiile de depozitare) ale produsului pot să nu corespundă exact cu execuția reală a produsului livrat. Uneori pot apărea mici modificări de design, rezervate de producător, care nu afectează proprietățile sau aspectul general al produsului. Saltelele pot avea abateri minore de dimensiune, în special în ceea ce privește înălțimea, unde o variație standard de ±1 cm poate apărea. Această abatere nu reprezintă un defect de fabricație și nu reduce calitatea produsului. Înălțimea saltelei se referă la valoarea măsurată în centru, nu la margini. Culoarea spumei din saltelele ilustrate în imagini este folosită exclusiv pentru o reprezentare mai clară a diferitelor straturi ale saltelei și poate să nu corespundă cu culoarea reală a spumei utilizate. Această diferență, însă, nu are niciun efect asupra proprietăților saltelei, care rămân neschimbate.
-
Deformarea saltelei. Deformarea saltelei este considerată relevantă dacă reprezintă mai mult de 20% din înălțimea totală a saltelei (de exemplu, dacă salteaua are 20 cm, deformarea este considerată semnificativă dacă depășește 4 cm). Dimensiunea deformării trebuie documentată fotografic în cazul unei reclamații.
-
Scămoșarea materialului textil este un semn natural al utilizării saltelei și acest fenomen nu poate fi reclamat.
-
Miros și parfum. După despachetare, lăsați salteaua să „se odihnească” într-un loc bine ventilat. Materialele utilizate în saltelele noastre sunt testate și certificate conform standardelor stricte de siguranță. Unele materiale (de exemplu, latexul) au un miros natural specific, care nu este un defect, ci o proprietate firească și care va dispărea în timp.
-
Recomandări pentru utilizarea saltelei. Nu se recomandă utilizarea saltelei pe un pat fără laterale. În cazul saltelelor cu arcuri sau cu arcuri împachetate, asigurați-vă că lateralele patului acoperă între 40-60% din înălțimea saltelei. Nerespectarea acestei recomandări poate cauza deformări permanente ale saltelei, care nu sunt acoperite de garanție.
-
Dacă salteaua a fost livrată în ambalaj rulant vidat, nu o folosiți imediat, ci urmați acești pași: Așezați ambalajul pe o suprafață plană sau pe un suport. Tăiați cu grijă ambalajul vidat și îndepărtați-l, atenție să nu deteriorați husa saltelei cu obiecte ascuțite. Lăsați salteaua să se întindă liber timp de 48-72 de ore, pentru a-și recăpăta forma și dimensiunile originale. Nu o folosiți înainte de expirarea acestui interval. Evitați să vă așezați, să vă ridicați sau să puneți greutate pe saltea în această perioadă, deoarece acest lucru poate afecta iremediabil aspectul, funcționalitatea și proprietățile dimensionale ale saltelei.
-
Produsele aflate în stoc sunt expediate în zilele lucrătoare: de obicei în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea comenzii; anumite produse sunt expediate în termen de 48 de ore (valabil în zilele lucrătoare) pentru articolele marcate cu „În stoc - Livrare în 48 de ore”. Aceasta se aplică în special produselor din categoriile: saltele, țarcuri pentru copii, corturi tipi, cearșafuri, protecții.
-
Timpul de livrare pentru mobilier și saltele poate fi mai lung. Vă rugăm să aveți răbdare. Deoarece este vorba de produse mari și grele, livrarea lor la cel mai mic cost posibil poate dura mai mult.
-
Vom informa din timp despre livrarea produselor. Dacă data livrării nu vi se potrivește, vă rugăm să ne contactați sau să luați legătura cu curierul pentru a stabili o dată alternativă.
-
Imediat după livrare, verificați starea coletului (numărul de pachete și eventualele daune). Dacă ceva s-a deteriorat în timpul transportului, întocmiți un raport de daune împreună cu transportatorul și trimiteți-l către noi.
-
Dacă ceva lipsește din pachetul livrat, am trimis o piesă greșită sau produsul are un defect de fabricație, nu vă întristați. Este suficient să completați un formular de reclamație simplu, apăsând aici. Trimiteți-ne documentația foto și descrieți cât mai detaliat defectul. Vă vom contacta cât mai curând posibil.
-
Produsele care nu corespund comenzii dumneavoastră, fie din punct de vedere al culorii, fie în orice alt mod, sau care sunt deteriorate, defecte sau incomplecte, NU LE MONTATI și NU LE MANIPULAȚI MECANIC în niciun fel! Dacă ați primit un astfel de pachet, contactați imediat departamentul nostru de reclamații prin formularul de reclamație pe care îl găsiți la următorul link – Reclamații și returnarea produselor. După trimiterea formularului de reclamație, vă vom informa cât mai curând posibil cu privire la pașii următori.
-
Produsul livrat este în regulă, dar nu vă place? Dacă nu sunteți mulțumiți, nu este nicio problemă. Puteți returna produsul în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării, împreună cu formularul de retragere completat, pe care îl găsiți aici: Anexa nr. 1 - Formular de retragere.
-
În cazul retragerii dintr-un contract de vânzare la distanță, în termenul legal de 14 zile, cumpărătorul suportă costurile de returnare a produselor către vânzător sau către persoana desemnată de acesta.
-
Pentru produsele personalizate (ex. motive personalizate pe mobilier sau saltele realizate pe dimensiuni speciale contra cost), este necesară plata integrală în avans. Aceste comenzi pot fi anulate cel târziu în termen de 48 de ore. Produsele realizate pe comandă nu pot fi returnate. Termenul de livrare pentru produsele personalizate poate diferi de cel afișat pe site.
-
Mobilierul din lemn masiv, lăcuit sau vopsit în alb, nu trebuie expus la lumina directă a soarelui, deoarece poate deveni galben în timp. Aceasta este o caracteristică naturală care nu poate fi reclamată.
-
Rotiți salteaua cel puțin o dată pe lună pentru a preveni uzura prematură și deformarea. Este o recomandare importantă din partea producătorului pentru întreținerea corectă a produsului și pentru a-i prelungi durata de viață.
-
Dacă achiziționați mai multe saltele, fie de același tip, fie diferite, culoarea, structura și cusătura saltelelor pot varia ușor.
Kontactele vânzătorului: - Wilsondo s. r. o.
- Zemianska dedina 75
- 027 43 Nižná
-
ID: 47429151
-
TVA: 2023887008
-
CIF: SK2023887008
-
Email: info@wilsondo.ro
-
De asemenea, vă putem oferi informații despre comenzi și produse prin intermediul telefonului:+40373811877
-
Conexiune bancară: IBAN: SK24 0200 0000 0050 3272 0355
-
Ultima actualizare la 23.01.2025